Sposób załatwiania spraw
Godziny urzędowania sekretariatu:
- od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
- tel/fax 42 251-80-05
- e-mail: lo44lodz@o2.pl
Sposoby załatwiania spraw w XLIV Liceum Ogólnokształcącym w Łodzi.
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów, udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, faksem lub elektronicznie. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Wszystkie sprawy wpływające przekazywane są Dyrektorowi Szkoły na bieżąco. Dyrektor podejmuje decyzje o kolejności i sposobie ich załatwiania.
Ponadto sekretariat wykonuje:
- Zapisy oraz wypisy uczniów.
- Wydaje legitymację.
- Wydaje duplikaty legitymacji oraz duplikaty innych dokumentów, osoba starająca się o duplikat danego dokumentu powinna złożyć w sekretariacie szkoły stosowne podanie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Aby uzyskać zwolnienie z zajęć W-F należy dostarczyć do sekretariatu:
- podanie rodziców o zwolnienie dziecka z zajęć z podpisem wychowawcy i nauczyciela prowadzącego zajęcia W-F,
- opinia – zaświadczenie od lekarza. Na podstawie tych dokumentów dyrektor szkoły wydaje decyzję o zwolnieniu ucznia z zajęć sportowych.
Sekretariat wykonuje zadania i inne polecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 21-06-2017 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 617